15. sep. 2010

ACNE // HIGHWAY & ENDURO

Så er er kommet to par nye sko på Acnes webshop - Enduro og Highway. Synes Enduro'en er ret fin men den er ikke i samme klasse om Hybria eller Admire.
Og så er der Highway, kan ikke helt finde ud af, hvad jeg skal synes, et eller andet sted er de lidt fede på den lidt trashy måde... Men mest af alt synes jeg de er ret grimme og lidt for overdrevet, de minder mig om nogle spejderstøvler i wedges-form, og det fungerer ikke helt for mig, Måske er det fordi, at jeg er mest til ankelstøvler...
Tilgengæld er jeg vild med den nederste del af skoen - altså wedgesdele, den mørke snude med det bruneruskind, de skulle bare droppe lommerne og gøre dem til ankel støvler, men på den anden siden så ville de måske også kommer til, at minde om for mange andre wedges.
Hvad synes i, er de fede eller grimme?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online