28. sep. 2010

FASHION AFTER DARK



På fredag den 1. oktober er der Fashion After Dark i Købehavn og et hav af danske  butikker i indre by holder åbent, hvor der både vil være designere, stylister, musik, rabatter & lækkerrier.
A Pair, Baum und Pferdgarten, Bruuns Bazaar, Day Birger et Mikkelsen, Cos, H&M , Illum og Line & Jo er kun en lille del af de butikker der holder specielt åbent til en stor shoppeaften.
Aftenen bliver holdt i samarbejde med Costume, og resten af butikkerne der holder åbent og hvad de desker op med kan man finde på Costume.dk.


Jeg tror desværre ikke jeg kan nå derind, da jeg får gæster, der kommer hele vejen fra Jylland. 
Havde ellers godt kunne bruge de 15% i Cos, da jeg har kig på en kjole og en cardigan derfra... 
Men så må jeg jo bare håbe, at Costume og københavns butikker bestemmer sig for at holde et ligende arrengement, hvor jeg kan komme med og købbe mig fattig og drikke en masse boblende spirtus og spise lækre snacks.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online