22. okt. 2010

NEW IN // TIL HOVED & LÆBER








Så fik jeg endelig fat i det Pandebånd fra Gina Tricot, dog ikke i hvidt men i sort. (det sidste der var i sort i Gina Tricot Strøget, men har lov, at være heldig en gang i mellem) 
Det er virkelig rart at have på og nu slipper jeg for, at få hue-hår når jeg skal på arbejde. Sidder faktisk med det på nu, fordi det varmer så dejligt.

Fik også fingrende i Topshop læbestivten der hedder Vamp, der har en dejlig mørkerød farve, lige som den jeg ledte efter. Har afprøvet den og synes faktisk den er udemærket. Ens læber bliver dog lidt tørre, men det gør de jo som regel med læbestift og især her om vinteren (mine gør i hvert fald) men det er ikke noget, der ikke kan klares med en god omgang læbepromade.

Poster et billede senere eller i morgen med både pandehånd og læbestift i brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online