9. apr. 2011

NEW IN




 Fandt en fin hvid blazer i Monki for en uges tid siden (på billedet ser den lidt uformelig ud, men når den kommer på - sidder den rigtig fint) Manglede lidt en fin basis sommer blazer... Så er efterhånden ved, at have styr på forårs/sommer gaderoben.

Var også et smut forbi Won Hundred lagerslaget sidste fredag, det er virkelig uoverskueligt... Så selv om de havde rigtig mange fine og billige bukser, kunne jeg slet ikke overskue, at prøve dem. Så det blev til denne fine bluse, rykken er rigtig fin med trekants udskæring og små hægter (skal nok tage et billede af det næste gang jeg har den på)


Bought this white blazer in Monki the other day - perfect for spring/summer and a beautiful blouse at a Won Hundred sale, it has a very beautiful back... I will show you picture later.

2 kommentarer:

  1. Rigtig flot blazer! Jeg faldt tilfældigt over din blog og er blevet meget inspireret! Jeg følger nu med, håber du vil tage et forbi min blog. :-)

    Juliane.
    -julianewe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Taaak, det er jeg rigtig glad for. :) Selvfølgelig vil jeg lige tage et kig forbi.

    SvarSlet

 

blogger templates | Make Money Online