11. apr. 2011

ZARA // APRIL 2011 LOOKBOOK














Source: Fashion Gone Rouge 

Der er og kommer en masse fine ting i Zara her i april. Jeg er fuldstændig skudt i Colorblocking-tendensen... Tror ikke selv jeg er helt så modig, at i føre mig et så farverigt sæt - tror jeg starter i de små, med en taske, en bluse eller et par bukser og så med nogle lidt mere neutrale farver. Men flot det er det altså! Og hvem ved, måske gå jeg hen og bliver 'miss dristig' over foråret og bliver en farveglad pige.

There's a lot of beautiful stuff in Zara this April. I Love the Colorblocking-trend! But I think I'll start with a bag, a blouse or a pair of pants combinated with some more neutral colors to begin with.

3 kommentarer:

  1. Jeg har det på samme måde! Jeg tror så småt, der begynder at liste sig farvede ting ind i min ellers så neutrale tøjsamling ;) Det er nu meget lækkert. Zara gør det altså også bare så lækkert! ;)

    Og en lækker blog du har. Jeg må følge ;)

    SvarSlet
  2. Jaa, har da efterhånden også fået sneget et par enkelte ting ind :)

    Ihh, det jeg glad for!

    SvarSlet
  3. Længe leve color blocking !!! :D

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com
    _

    SvarSlet

 

blogger templates | Make Money Online