19. maj 2011

BALCK NEWS












Har fået tilføjet en base sort til min gaderobe... Men det var nogle basis ting jeg virkelig manglede. 

Skulle desperat have nogle støvler jeg ville kunne holde ud, at rende rundt i i Paris og som er til forårs vejret (altså når det er varmt, men ikke sommer og når det er koldt, men ikke vinter) og så fandt jeg et par i Bianco, der passede ret godt på mine kriterier.

Manglede også en taske, da min anden store taske er ved, at falde fra hinanden og jeg har simpelthen haft så svært ved, at finde en jeg kan lide. Men fandt en i Aldo jeg synes er rigtig fin, men er ikke heeeelt tilfreds, men tror ikke jeg er det før det er el Mulberry Bayswather der er kommet med hjem :)

Og så røg der også lige et par shorts fra Monki og et hårbånd fra Aldo med hjem.

Imorgen tidlig smutter jeg til Paris i 5 dage, så der bliver nok lidt stille her på bloggen, men har forberedt et par indlæg så her ikke er helt dødt :)


Bought a lot of black stuff... Bag from Aldo, boots from Bianco, headband from Aldo and shorts from Monki.
I'm Going to Paris tomorrow, so there are'nt gonna be a lot of posts the next 5 days.

2 kommentarer:

  1. Vildt fede shorts! :)

    Agnes
    http://agnesvictoria.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hvis du vil sælge tasken, så vil jeg gerne købe den:O)
    Dejlig blog i øvrigt

    Louise

    SvarSlet

 

blogger templates | Make Money Online