1. jul. 2011

EARTH LAUGHS IN FLOWERS









Har været lidt på udsalg. Men har kun brugt meget lidt da jeg skal til Berlin om 5 dage og gerne skulle kunne købe lidt godter der :)
Jeg har købt fin lille taske fra Urban Outfitters & en kjole fra H&M... Er blevet virkelig inspireret af vejret, blomsterne og solen & det kan man også se på de fine to ting jeg har købt.
Håber i har en dejlig sommer.

Bought a back from Urban Outfitters & a dress from H&m on sale. I'm really inspired by the weather, the flowers & and the sun at the moment. Hope your enjoying the summer.

2 kommentarer:

  1. Pungen er vildt flot og kjolen er også fin!
    Billederne er søde ;-)

    xx Signe :-)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker din blog <3 Er blevet en fast følger

    Du kunne måske tage et kig forbi min. :-)

    Knus

    SvarSlet

 

blogger templates | Make Money Online