12. jul. 2011

HARD CHOICE!?!





Da jeg var i Berlin havde jeg kig på de her American Apparel nederdele, men fik ikke købt en... Nu sidder jeg og vil bestille en over nettet. Men kan simpelthen ikke finde ud af om det skal være 1-lags eller 2-lags nederdelen og hvilken en af farverne!?! Har virkelig brug for hjælp! Hælder måske en anelse til den gule 1-lags (den er virkelig dårligt stylet på billedet, men så fin i virkeligheden!) eller den hvide 2-lags.

Hvilken synes i er pænest?

Got an eye on these skirts from American Apparel... But I don't know which one i should buy. Which one do you think is the most beautiful?

5 kommentarer:

  1. Den gule et lags helt sikkert! :)

    Sisselykke.blogspot.com

    SvarSlet
  2. den første nude eller den første gule (:


    thewallsaroundus.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Den første tynde nude er super fin! :) Men synes også den gule er rigtig sommer-agtig. btw SUPER skøn blog du har dig :)

    Kig gerne forbi, hvis du får lyst.
    //Johanne - www.goldenfashiondreams.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Super fed blog du har :-) Jeg synes du skal vælge den gule!!

    Du er meget velkommen til at kigge forbi min blog på www.adoreyourselfblog.blogspot.com

    //Sofie :-)

    SvarSlet
  5. Taaaak for hjælpen... Tror det bliver den gule - når der lige ruller nogle penge ind på kontoen :)

    SvarSlet

 

blogger templates | Make Money Online