5. nov. 2010

LAGERSALG MM.




Var til lagersalget inde i Guldbergsgade i dag, hvor Acne, Mads Nørgaard, Wood Wood & Peter Jensen havde stande.
Heldigvis var jeg der allerede 11.45 - for er du sindsyg der var mange mennesker. Jeg er ikke så god til det med lagerslag bliver helt stresset og forvirret. Havde fundet nogle fine ting hos Acne, men ville over og kigge i nogle af de andre stande inden jeg besluttede mig, men man måtte selvfølgelig ikke tage tingene med rundt, så jeg endte med, at lægge det fra mig, og så var det selvfølgelig væk da jeg kom tilbage. IDIOT!

Men fandt denne fine Zenit kjole fra Acne i 2. sorterings bunken - da der var et lille hul i en af syningerne på skulderen (kan meget let syes) til 150 kr. Fantastisk.
Ville gerne have fundet et par Acne Pistol støvler, men havde slet ikke fattet der var sko i starten, så de var selvfølgelig væk i min størrelse, da jeg endelig opdagede dem.

Var også et lille smut i H&M på vejen hjem, og fik fat i den taske jeg skrev om igår. Den er perfekt til det jeg skal bruge den til, skal bare lige finde ud af om jeg skal tage hanken af eller ej.

Var i til det store lagersalg, og fandt i nogle gode sager?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online