4. nov. 2010

KOBBERBRYLLUP ØNSKE OUTFIT

På torsdag holder min morfar suprise kobberbryllups-fest for min mormor, så vi skal jo alle være fint klædt på og det hele. Det er rigtig sødt, for han har virkelig lagt meget i den her , så håber min mormor bliver glædeligt overrasket og det bliver en dejlig aften :)

Men de overstående 4 ting fra H&M kunne jeg godt tænke mig, at være iført på torsdag.
Især drømmer jeg om, at det bliver den fine one-shoulder maxi kjole og tasken (min plan er, at pille hanken af og bruge den som clutch)... og faktisk er halskæden også med i mine overvejelser - vil tage ind og kigge på det hele i morgen.
Sko har jeg jo i "pricippet" nok af, men kan man i virkeligheden have for mange sko? nej vel, og har faktisk slet ikke nogle grå, så det kan jo på sin vis godt retfærdiggøres... Meeeen tror du jeg PRØVER, at holde mig til kjolen og tasken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online